Et in Arcadia ego...

divendres, 3 d’abril del 2009

Positively 4th street

Publicat per Assumpta a 18:05 Cap comentari:
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Dades personals

La meva foto
Assumpta
Visualitza el meu perfil complet

Pel·lícules

  • Lost in translation
  • La vida secreta de les paraules
  • To kill a mockingbird
  • Amarcord
  • Il Gattopardo
  • A Philadelphia story
  • The Searchers
  • Some like it hot
  • An American in Paris
  • Cabaret
  • How green was my valley
  • The Quiet Man

Seguidors

Arxiu del blog

  • ►  2010 (1)
    • ►  de desembre (1)
  • ▼  2009 (9)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’octubre (2)
    • ►  de maig (1)
    • ▼  d’abril (1)
      • Positively 4th street
    • ►  de febrer (1)
    • ►  de gener (3)
  • ►  2008 (18)
    • ►  de desembre (5)
    • ►  de novembre (7)
    • ►  d’octubre (6)
Tema Marca d'aigua. Imatges del tema creades per tjasam. Amb la tecnologia de Blogger.