Aquí deixo els títols dels llibres que he llegit aquest any. Alguns són relectures, d' altres
són lectures per "feina", lectures obligatòries que he posat als meus alumnes o bé del Club de Lectura on faig de coordinadora.
(A la fotografia, l' escriptor Eduard Márquez, autor convidat del mes de desembre).
són lectures per "feina", lectures obligatòries que he posat als meus alumnes o bé del Club de Lectura on faig de coordinadora.
(A la fotografia, l' escriptor Eduard Márquez, autor convidat del mes de desembre).
Bogeries de Brooklyn de Paul Auster; La vella escola de Tobias Wolff; Laura a la ciutat dels sants de Miquel Llor; El Satiricó de Petroni; Balzac i la petita modista xinesa de Dan Sije; Ball robat de Joan Oliver; The interpretation of murder de Jed Rubenfeld; Un home de paraula d' Imma Monsó; El amor en los tiempos del cólera de Gabriel Garcia Márquez; Fa mil anys que sóc aquí de Mariolina Venezia; La plaça del Diamant de Mercè Rodoreda; Proves falses de Donna Leon; El noi del pijama de ratlles de John Boyne; Ángeles rebeldes de Robertson Davies; Mil sols esplèndids de Khaled Hosseini; Els homes que no estimaven les dones d' Stieg Larsson; Arthur y George de Julian Barnes; Tannöd, el lloc del crim d' Andrea Schenken; Maria Rosa d' Àngel Guimerà; Suite Francesa d' Irene Nemirovsky; Tiempo de odio d' Andrej Sapkovski; Casa de Misericòrdia de Joan Margarit; La maternitat d' Elna d' Assumpta Montellà; La decisió de Brandes d' Eduard Márquez; Solitud de Víctor Català; Aloma de Mercè Rodoreda i La noia que somiava un llumí i un bidó de gasolina d' Stieg Larsson.
Estic llegint Vida y destino de Vassili Grossman. He deixat inacabat per manca de motivació El juego del ángel de Ruiz Zafon.








