dimarts, 4 de novembre del 2008

Solitud de Víctor Català



Novel·la de Caterina Albert i Paradís, "Víctor Català". Publicada en fulletons de vuit pàgines setmanals a la revista Joventut des del 19 de març de 1904 fins al 20 d'abril de 1905, tot i que el capítol final està datat al febrer de 1905. Els fulletons, relligats i amb una coberta dissenyada per Josep Triadó, conformen la primera edició, posada a la venda a l'agost de 1905.

Si voleu més informació de l' obra podeu anar a la següent adreça.
href="http://www.uoc.edu/lletra/obres/solitud/index.html">

8 comentaris:

Unknown ha dit...

Hola, Assumpta, la meva opinió del llibre es que es una mica díficil d'entende'l ja que el idioma en el que está escrit no es el català que parlem, però l'obra está bé.

Unknown ha dit...

Hola Asuuuuun!!

Jo penso que l'argument del llibre és bastant original, té ganxo i està prou bé, però és una mica lent de llegir, ja que utilitza un vocabulari una mica complex i, fins i tot, inventat. Això en dificulta la comprensió, però en general l'obra és bona.

Adéuu!

Unknown ha dit...

Assuuuuuuun! :D
a mi m'agrada el llibre.. però hi ha lèxic que costa d'entendre! L'obra, de moment, trobo que està bé.. em va agradant força.. aviam com acabarà!

un petunet assuuun!
adééu ( K ) .

Claudia Hale. ha dit...

Asuuuuuun! (:
El llibre m'està agradant molt perquè m'agrada com expressa els sentiments de la Mila, però penso que el vocabulari es bastant complex i costa de llegir. Tot i aixi trobo que l'obra es molt bona :].

Un petóó!

Unknown ha dit...

Assuuuun!
aviam ami m'agrada el llibre ja que es el segon cop que l'estic llegin xdxd.
pero el lèxic costa d'entendre, pero una vegada has agafat el fil, ja està tot solucionat jejeje.

un ptó.

sara ha dit...

Assumpta
Crec, igual que els altres, que el vocabulari del llibre és poc entenedor, per això que, a vegades, és pesat de llegir.
El principi de la obra no va cridar-me gaire l'atenció, no semblava gaire interessant, però ara quan ja s'han anat embolicant més personatges i situacions, m'agrada m'agrada!!

Un petó.

laura ha dit...

Hola Assumpte.

Com de moment tots els companys han dit crec que ell vocabulari de llibre és difícil d’entendre i això comportava que el llibre es fes una mica pesat.
Mica en mica que hem anat llegint el llibre i s’ha anat fent interessant i em va agradant però tot i així crec que hi ha dies que es fa una mica pesat. Però crec que en general l’obra és bona i que pot acabar agradant-me.

Un petonet

Unknown ha dit...

Assumptaa!!
Penso igual que tots, el llibre està bé, però el vocabulari a vegades no s'enten molt bé i es fa pesat.
El principi no sembla gaire interessant, però un cop coneixes més els personatges i les coses que passen, està molt millor.


un petó.