
SOLSTICI
Reconduïm-la a poc a poc, la vida,
a poc a poc i amb molta confiança,
no pas pels vells topants ni per dreceres
grandiloqüents, sinó pel discretíssim
camí del fer i desfer de cada dia.a poc a poc i amb molta confiança,
no pas pels vells topants ni per dreceres
grandiloqüents, sinó pel discretíssim
Reconduïm-la amb dubtes i projectes,
i amb turpituds, anhels i defallences;
humanament, entre brogit i angoixes,
pel gorg dels anys que ens correspon de viure.
En solitud, però no solitaris,
reconduïm la vida amb certesa
que cap esforç no cau en terra eixorca.
Dia vindrà que algú beurà a mans plenes
l'aigua de llum que brolli de les pedres
d'aquest temps nou que ara esculpim nosaltres.
A continuació trobareu uns links que us poden servir per al treball del segon trimestre.
http://www.escriptors.cat/autors/martipolm
http://www.uoc.edu/lletra/noms/mmartiipol/
http://www.xtec.net/recursos/catala/mmpol/biografia.htm
http://www.vilaweb.cat/www/diariescola/noticia?id=772212
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada