Et in Arcadia ego...
dimecres, 29 d’octubre del 2008
Any Rodoreda
Aquest octubre es clou l'any Rodoreda,en el qual s' han programat actes arreu per celebrar el centenari del naixement de l' autora barcelonina. A l' IES l' Alt Berguedà, la recordarem llegint "Aloma" amb els alumnes de 4t. i comentant-lo a l'aula.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada