dimecres, 29 d’octubre del 2008

Benvinguts

Benvingut al meu bloc!
Aquest bloc vol ser una eina d' intercanvi i participació sobre literatura. Escriuré sobre les meves preferències literàries (i no literàries)i sobre les meves lectures actuals. Aquest bloc també és obert als meus alumnes de l' IES l' Alt Berguedà perquè puguin aportar-hi les seves col·laboracions.