No em pren així com el petit vailet
qui va buscant senyor qui festa el faça
tenint lo cald en la temps de la glaça
e fresc d' estiu quan la calor se met.
Preant molt poc la valor del senyor
e concebent dessalt d' esta manera,
Veent molt clar que té mala carrera,
de convertir son estat en major.
Quina versió més bona, la de Raimon d' aquest poema del cicle "Plena de seny".
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada