
Fins el mes de gener es pot veure al CaixaForum a Barcelona, una retrospectiva de l' artista txec Alphonse Mucha. La seva obra emmarcada en l'Art Nouveau abasta des de cartells teatrals, molts d' ells amb Sarah Bernardt com a protagonista,fins a pintures, passant per dissenys de tota mena d' objectes. Encara no he pogut veure-la però no me la penso deixar perdre. Si hi aneu, expliqueu-m'ho
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada