
M' agradaria recomanar-vos un parell de novel·les que a mi m' han enganxat molt. En primer lloc, una novel·la pòstuma de l' autor suec Stieg Larsson Els homes que no estimaven les dones. És una novel·la negra, negríssima, però també plena d' acció i crítica social. Els protagonistes, us asseguro, que no us deixaran indiferents, sobretot Elisabeth Salander. Me' l vaig llegir a l' estiu i no veig el moment que surtin les dues novel·les que amb aquesta conformen la trilogia Millennium. De moment, només es poden trobar en francès o suec.
L' altra recomanació és Amb l' alè al clatell de Henning Mankell, qui conegui la saga del detectiu Wallander, ja sap com són de contundents amb la nostra societat i amb quina solidesa i minuciositat estan construïdes les trames.
Animeu-vos i ja m' ho explicareu.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada